Ko galime pasimokyti iš Apple „Get a Mac“ kampanijos? „Apple“ gerbėjai turbūt prisimena smagius, bet aštrius dialogus tarp atsipalaidavusio „Mac“ …

Kodėl verslams svarbu komunikuoti socialiniuose tinkluose? Statistika rodo, kad socialiniai tinklai yra tapę pagrindiniu rinkodaros kanalu. Jie atveria beribes galimybes …

Laisvai samdomas darbuotojas vs. reklamos agentūra: ką rinktis? Dauguma vidutinio ir stambaus verslo atstovų dirba su reklamos agentūromis. O štai …

Verslo Vizija, Misija, Vertybės marketingistų pramanai? Straipsnyje „Verslo įvaizdžio formavimas- būtinybė ar prabanga?“ (skaityti čia) svarsčiau ar verslui būtina pačiam …

Verslo įvaizdžio formavimas būtinybė ar prabanga? Gyvename laikais kuomet technologijos, mada, informacija keičiasi labai greitai. Įvairaus pobūdžio informacijos ir reklamos …

Prekės ženklas nėra vien tik logotipas, bet logotipas pagrindinis elementas prekės ženkle, kuris pirmiausiai reprezentuoja įmonę vartotojo sąmonėje. Kuo labiau atpažįstamas logotipas, tuo vertingesnė tampa įmonė, tuo daugiau klientų ji gauna, o kartu ir pelno.