Prekės ženklas (brendas) reikalingas tiek įmonei, tiek ir pačiam vartotojui.


Įmonei prekės ženklas būtinas, nes:

1

Prekės ženklas sukuria pridėtinę vertę. Turint stiprų brendą, galima parduoti daugiau ir brangiau bei gauti didesnį pelną.


2

Prekės ženklas sukuria aukštos kokybės ir patikimumo įspūdį.


3

Prekės ženklas sukuria vartotojų lojalumą.


4

Prekės ženklas sukuria nemokamą reklamą.

5

Stiprus brendas padeda lengviau į rinką įvesti naujus produktus arba paslaugas.


6

Turint brendą, patiriamos mažesnės rinkodaros išlaidos, nes prekės ženklas išlieka vartotojų atmintyje ir yra lengvai atpažįstamas.


7

Prekės ženklas sukuria didesnę įmonės ar produkto vertę.


Brendo (prekės ženklo) teikiama nauda vartotojui

1

Brendas padeda žmonėms daug lengviau ir tiksliau pasirinkti tarp gausybės galimybių.

2

Vartodami brendus žmonės kuria savo asmeninį įvaizdį

3

Žmonės mėgsta ir net dievina įvairius prekės ženklus.

4

Visos aukščiau išvardintos naudos!

Kaip kuriamas brendas?


Yra 6 pagrindiniai brendo kūrimo etapai:

1 Tiriamasis darbas: Situacijos analizė. Aiškiai apibrėžiame verslo ar asmens, kuriam bus kuriamas brendas, misiją, viziją, tikslinę auditoriją, veiklos tikslus, tiriame konkurenciją, įvertiname stipriąsias ir silpnąsias puses (SWOT, arba kitaip SSGG analizė), paruošiame marketingo strategiją.


2 Brendo strategijos formavimas: Remiantis pirmo etapo medžiaga, sukuriame brendo strategiją, nustatome, kokią poziciją šis prekės ženklas turi užimti vartotojo sąmonėje. Tai pusiau racionalus, pusiau kūrybinis darbas. Apibrėžiame brendo charakterį ir atrandame prekės ženklo pagrindinę žinutę, kuria remiasi visa tolimesnė komunikacija. Siekiame išskirtinumo ir paprastumo, kad vartotojams prekės ženklas būtų lengvai suprantamas.


3 Firminio stiliaus kūrimas: Sukuriame įvairius firminio stiliaus elementus, pradedant logotipu ir baigiant reklamine atributika. Visi šie elementai remiasi vientisa prekės ženklo vystymo strategija.

4 Brandbook‘o (stiliaus knygos) sudarymas. Ši knyga yra prekės ženklo „biblija“. Joje aiškiai apibrėžti visi galimi ir negalimi brendo naudojimo būdai, todėl ja vadovautis yra patogu ir yra itin naudinga klientui ateityje.


5 Firminio stiliaus elementų gamyba: organizuojame spaudos ir kitų stiliaus elementų gamybą. Bendradarbiaujame su ilgametę patirtį turinčiais ir patikimais vizualinės elementų gamybos partneriais.


6 Prekės ženklo įvedimas į rinką. Brendo įvedimui į rinką pasitelkiame įvairias pristatymo, viešųjų ryšių kampanijas, reklamines prezentacijas, skaitmeninės rinkodaros elementus.