7 priežastys, kodėl stiprus prekės ženklas
yra svarbus smulkiam verslui
Prekės ženklas (brendas) nėra vien tik logotipas, bet logotipas pagrindinis elementas prekės ženkle, kuris pirmiausiai reprezentuoja įmonę vartotojo sąmonėje. Kuo labiau atpažįstamas logotipas, tuo vertingesnė tampa įmonė, tuo daugiau klientų ji gauna, o kartu ir pelno.
Brendas – tai ne tik logotipas, produktas, paslauga ar organizacija. Brendas – Jūsų verslo įvaizdis vartotojo sąmonėje! Logotipas pagrindinis elementas prekės ženkle, kuris pirmiausiai reprezentuoja įmonę vartotojo sąmonėje. Todėl jo kūrimo ir išgryninimo etapui reikėtų skirti daug dėmesio. Kuo labiau atpažįstamas logotipas, tuo vertingesnė tampa įmonė, tuo daugiau klientų ji gauna, o kartu ir pelno…
Prekės ženklas nėra vien tik logotipas, bet logotipas pagrindinis elementas prekės ženkle, kuris pirmiausiai reprezentuoja įmonę vartotojo sąmonėje.
Taigi, kas gi yra prekės ženklas?! Trumpai atsakant į šį klausimą, prekės ženklas yra VISKAS.
1. Brendas sukuria pridėtinę vertę.
2. Brendas sukuria aukštos kokybės ir patikimumo įspūdį, nes vartotojo sąmonėje yra atpažįstamas ir turi didesnį svertą nei naujai sukurti prekiniai ženklai.
3. Sukuria vartotojų lojalumą.
4. Sukuria nemokamą reklamą. Žmonės mėgsta kitiems rekomenduoti savo mylimus brendus.
5. Stiprus brendas padeda lengviau į rinką įvesti naujus produktus arba paslaugas. Turint brendą, patiriamos mažesnės rinkodaros išlaidos, nes prekės ženklas išlieka vartotojų atmintyje ir yra lengvai atpažįstamas.
6. Sukuria didesnę įmonės ar produkto vertę. Dėl to įmonė ne tik gali padidinti pardavimus, bet ir turėdama stiprų prekės ženklą lengviau gauti kreditą ar išskirtinius partnerių pasiūlymus.
7 . Prekės ženklas įkvepia pačius įmonės darbuotojus.
Daugeliui žmonių reikia ne tik darbo, bet ir jaustis svarbiais. Kai darbuotojai supranta įmonės misiją ir viziją, o ypač jeigu prisideda prie jų kūrimo, jie daug labiau jaučia pasididžiavimą savo įmone, dirba atsakingiau ir produktyviau, kad pasiektų bendrai visiems išsikeltus tikslus.
Visos aukščiau išvardintos prekinio ženklo kuriamos naudos reikalingos kiekvienam verslui. Stambios, vidutinės ir smulkios įmonės turi kai ką bendro – kryptingai kurdamos prekės ženklą, jos įsitvirtino kaip savo srities lyderės.